La brama del cérvol

La Calòrica

    El nou espectacle de La Calòrica proposa una comèdia coral sobre la soledat contemporània, la utopia col·lectiva i la recerca d’una experiència que ho canviï tot

    El nou espectacle de La Calòrica proposa una comèdia coral sobre la soledat contemporània, la utopia col·lectiva i la recerca d’una experiència que ho canviï tot

    La Calòrica, una de les companyies més estimulants i en forma del teatre català, torna amb una comèdia coral lúcida i punyent. En un vell hotel de muntanya, una desena de personatges coincideixen a la recerca de sentit: turistes que volen escoltar la brama del cérvol; una parella que intenta salvar la seva relació; un grup de creadors teatrals que discuteixen com canviar el món; i dues joves que busquen una festa secreta. Però el cérvol no brama i el silenci entre ells s’omple d’ansietat. Amb el seu humor afilat i una mirada lúcida sobre el món que habitem, La Calòrica construeix una paràbola contemporània sobre el desencant i l’esperança col·lectiva.

    Fitxa artística

    Fitxa artística

    Intèrprets: Oriol Casals (Guia, Pepo, Amaya), Xavi Francés Jofre (Pau), Aitor Galisteo-Rocher (Michi, Alberto), Esther López  (Maribel, Àngela), Mel Salvatierra (Zaza, Anna), Júlia Truyol (Sílvia)
    Escenografia: Bibiana Puigdefàbregas
    Vestuari: Albert Pascual
    Caracterització: Àngels Salinas
    Il·luminació: Rodrigo Ortega
    Audiovisuals: Joan Rodon
    Espai sonor i música original: Guillem Rodríguez
    Moviment: Davo Marín
    Ajudant de direcció: Pau Ferran
    Ajudanta d’escenografia: Alba Paituví
    Ajudanta de vestuari: Elisabet Rovira
    Assessor lingüístic: Isaac Beà (OLLPP)
    Cap tècnic: Jordi Llunell
    Efectes de vol: Accialt Flying Effects
    Cap de producció: Roser Soler
    Alumna en pràctiques: Candela Lloveras (ITB)
    Comunicació: Marta Fernández Martí
    Fotografia: Sílvia Poch
    Teaser: Raquel Barrera
    Construcció d’escenografia: Carles Piera
    Llums de la cúpula: Pere Sánchez
    Confecció de vestuari: Goretti Puente
    Construcció del ninot: Martí Doy
    Distribució: Escenapart

    Veure més
    • Espectacle patrocinat per:

    De la mateixa companyia

    Fairfly (TA24), Le congrès ne marche pas (TA23), Els ocells (TA22, TA18), Arbres, vodka i naus voladores (TA21), Feísima enfermedad y muy triste muerte de la reina Isabel I (TA21), Fairfly (TA18), Bluf (TA14).

    16 d'octubre, 20:00
    Durada: 1h 55min
    Aquest espectacle està recomanat per a majors de 14 anys
    Preu: 36€ / 25€ / 10€

    Fotos