Postfunció · Ai! La misèria ens farà feliços
- Activitats paral·leles 2025

Una conversa amb un dels directors uruguaians més internacionals, la companyia i l'escriptora Carlota Gurt
Una conversa amb un dels directors uruguaians més internacionals, la companyia i l'escriptora Carlota Gurt
Una sàtira lúcida i futurista sobre l’ofici de viure, actuar i ser humà en un món dominat per la perfecció robòtica. Després de l’èxit internacional d’Història d’un senglar, Gabriel Calderón ens proposa una peça que qüestiona el paper de l’art, la identitat i l’ofici d’actor en una societat
automatitzada. Amb to sarcàstic i ecos de Calderón de la Barca, l’autor uruguaià proposa una distopia teatral on la humanitat i els actors han deixat de ser útils. Què queda, de l’ésser humà, quan la màquina pot fer-ho tot millor? Amb Pere Arquillué, Laura Conejero, Joan Carreras i Daniela Brown, una sàtira aguda sobre el sentit (o no) de continuar interpretant.
Una xerrada dinamitzada per Carlota Gurt, escriptora premiada amb el Premi Mercè Rodoreda i amb una veu literària potent i personal. Té una formació diversa (Traducció i interpretació, Humanitats, Comunicació Audiovisual i Empresarials) i ha treballat en diversos projectes culturals com el Temporada Alta mateix.
Organitza:
Dinamitza: Carlota Gurt