Encara hi ha algú al bosc (documental)
- 2020
Un documental que dona veu als oblidats de la guerra dels Balcans, ara que enguany se celebren els 25 anys del tractat de pau
L’equip de Cultura i Conflicte ens porta aquest documental periodístic que il·lumina a través de testimonis un capítol encara no tancat i poc conegut de la història d’Europa. La Milica, la Nevenka i la Meliha són tres dones de diferents orígens ètnics que ens expliquen com van patir l’atrocitat de la guerra en els seus cossos, a través de les violacions. La Lejla, l’Ajna i l’Alen són tres “nens oblidats de la guerra”: fills nascuts d’aquestes violacions de guerra que no tan sols busquen justícia, sinó que, a més, lluiten contra l’oblit, la indiferència i els estigmes que els envolten.
Encara hi ha algú al bosc és un projecte multidisciplinar i consta d’una obra de teatre, un documental i una instal·lació fotogràfica, així com una taula rodona.
Fitxa artística
- Direcció: Erol Ileri Llordella i Teresa Turiera-Puigbò
- Guió: Teresa Turiera-Puigbò
- Realització: Erol Ileri Llordella
- Fotografia: Tyler Franta
- Producció: Cultura i Conflicte i Bonobo Films
- www.culturaiconflicte.org
Activitats paral·leles
Dates a concretar
Centre Cultural La Mercè
Fotografies d’Oriol Casanovas i un treball de recerca del col·lectiu Cultura i Conflicte
NOVA DATA: 25 de novembre a les 21 h
Sala Truffaut (Cinemes Albèniz Plaça)
Amb Teresa Turiera-Puigbò, directora del documental Encara hi ha algú al bosc
Organitza:
ACTIVITAT SUSPESA
Centre Cultural La Mercè
Amb Nihad Kreševljaković, director del Festival Internacional de Teatre de Sarajevo MESS Festival; Joan Arqué, director de l’obra Encara hi ha algú al bosc; i Teresa Turiera-Puigbò, directora del documental homònim
Dinamitza: Recomana
Organitza:
Durada: 52 min
Sessió presentada per Guillem Terribas, amb la presència d’Erol Ileri, Teresa Turiera-Puigbò i Tyler Franta