En total s’han fet 64 funcions, 22 de les quals corresponen a les 3 produccions catalanes i al Torneig de Dramatúrgia Transatlàntic. També s’hi han vist 14 propostes més de 7 països (Mèxic, Xile, Uruguai, Israel, França, Argentina i Brasil)
Aquest cap de setmana han tingut lloc les darreres funcions de Temporada Alta a Amèrica Llatina que tanquen 3 setmanes i mitja d’actuacions en 3 països diferents (Argentina, Perú i Uruguai). En aquesta sisena edició s’han superat, de nou, les xifres de públic assistent amb un total de 7.711 espectadors (1.300 més que l’any anterior), 64 funcions, 17 espectacles i un complet programa d’activitats paral·leles.
Amb aquestes xifres, Temporada Alta a Amèrica Llatina, es consolida com una plataforma per a donar a conèixer la dramatúrgia i les produccions catalanes a llatinoamèrica, fomentant alhora un espai de trobada i intercanvi entre artistes dels dos costats de l’Atlàntic. A Buenos Aires, un programa d’activitats paral·leles – xerrades, taules rodones… – han completat la programació que compta ja amb un públic molt fidel que es congrega cada estiu a la famosa Sala Timbre4 dirigida per Claudio Tolcachir.
A les tres seus de Llatinoamèrica (Buenos Aires, Lima i Montevideo) s’han pogut veure un total de 17 muntatges de diferents gèneres i països entre els que destaquen les tres produccions catalanes: Pluja de Guillem Albà i Clara Peya, Psicosis de las 4.48 de Sarah Kane amb Anna Alarcón i Indomador de Quim Girón i Animal Religion.
El festival Temporada Alta a Amèrica Llatina ha portat en aquests 6 anys de funcionament 33 artistes i espectacles catalans a Llatinoamèrica gràcies al suport principal de l’Institut Ramon Llull. La suma d’espectadors al festival sobrepassa els 20.000.