Dues produccions de Temporada Alta, El President i Terra Baixa i Lluís Homar seran finalistes en 6 de les categories principals de la XVIII edició dels Premis Max d’Arts Escèniques organitzats per l’SGAE. El comitè organitzador ha nominat El President, coproduït per Temporada Alta i el TNC, com a finalista en tres categories: millor espectacle, millor direcció per Carme Portacelli, i millor actor protagonista per Francesc Orella.


Per la seva banda, Terra Baixa i Lluís Homar, coproduïda per Temporada Alta i el mateix Homar, també han estat nominats com a finalistes a tres Premis Max: Homar i Miró per a millor adaptació teatral; Lluís Homar, com a millor actor protagonista i Xavier Albertí com a millor disseny d’il·luminació.


Un altre dels espectacles on Temporada Alta -Festival de Tardor de Catalunya,  també ha contribuït a la producció i que ha estat nominat, ha estat 30/40 Livingstone de Sergi López i Jorge Picó, que competirà a la categoria de millor actor protagonista per Sergi López.


Altres muntatges finalistes i que enguany hem pogut veure a Temporada Alta són Llibert de Gemma Brió, DOT de Maduixa Teatre i  Fla.co.men  d’Israel Galván.


La gala de lliurament dels premis se celebrarà el proper 18 de maig a la sala Barts de Barcelona.