- Perquè és una de les primeres òperes de Verdi on desapareixen les fites històriques (Nabucco) o les tragèdies (Macbeth) i emergeix el caràcter més intimista del drama psicològic ambientat al París del s.XIX.
- Perquè és una òpera poc convencional del director d’escena Benjamin Lazar on s’esborren les barreres entre músics i cantants, entre actors i ballarins. Una proposta entre la lírica i el teatre
- Perquè et posem en context: 45 minuts abans El Club de la Ciutat Invisible organitza un pre-funció a càrrec del crític Ramon Oliver (Recomana) . També pots consultar informació complementària a la fitxa de l’espectacle (dossier, making off, entrevista als seus creadors…)
- Perquè la crítica és unànime: “El que hem vist és pura bellesa, un moment màgic, especial, en què teatre i música (i humanitat) emprenen el corredor ascendent d’un alè únic”. Le Monde
- Si mai t’has enamorat de la Dama de les camèlies de Dumas. Descobreix un nou rostre de Marie Duplessis a la seva versió operística: Violette Valéry
- Un altre muntatge de l’espai de referència de Peter Brook (Les Bouffes du Nord) com ara The Suit (TA14), Battlefield (TA16)… no et pots perdre aquesta oportunitat
09/10/2018