
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Cerimònia del foc
Carabosse
Barri Vell
Navegació d'Esdeveniment
2015

Un itinerari de foc, llum i música pel Barri Vell de Girona
Un passeig de foc màgic, un desplegament artesanal de música i instal·lacions, la descoberta d’espais coneguts sota una llum nova: la de les torxes i la de la imaginació. El col·lectiu d’arts de carrer Carabosse està especialitzat a capgirar la nostra visió dels centres històrics de les ciutats en què actuen, un espai patrimonial que queda gairebé convertit en una pista de circ, amb menjadors de foc, amb funambulistes autòmates (els funambrules), amb nenúfars encesos, bengales, rodes i torxes. Com a inauguració de Temporada Alta 2015, Carabosse ha preparat una proposta específica que gaudiran petits i grans.
Recorregut obert
No hi ha un punt d’inici ni un final. Podeu incorporar-vos a l’itinerari des de qualsevol punt i fer el circuit en la direcció que vulgueu.
Durada
Les instal·lacions estaran en funcionament des de les 20.30 h a les 23.30 h. Per gaudir de tots els racons de l’itinerari calculeu que necessitareu una hora i trenta minuts, aproximadament. Calculeu bé el vostre temps
per no perdre-us cap detall.
Per a tots els públics
Aquesta proposta no és un correfoc ni un espectacle de pirotècnia. Podeu gaudir de tot l’espectacle acompanyats dels vostres fills i família.
Aparcament
Si sou de fora de la ciutat de Girona i veniu amb cotxe, identifiqueu les zones d’aparcament abans de sortir de casa a través de l’app de Temporada Alta. Veniu a Girona amb temps per poder aparcar amb comoditat i desplaçar-vos a la zona de l’itinerari.
si es preveu pluja
En cas de pluja s’informarà de possibles canvis a través de les xarxes socials, web i app del festival.
mapa de l’itinerari
Descarregueu-vos el mapa de l’itinerari aquí i imprimiu-lo per tenir-lo durant el recorregut.
Zones de l’itinerari:
- Plaça de Sant Feliu
- Riu Onyar: vores i ponts de la zona del Passeig de José Canalejas
- Carrer dels Calderers
- Catedral de Girona
- Plaça dels Lledoners i carrer del bisbe Josep Cartañà
- Carrer de Sant Cristòfol i carrer Pere de Rocabertí
- Jardí dels Alemanys
Compartiu la vostra experiència
Com que és un espectacle a l’aire lliure podeu fer les fotos que vulgueu i penjar-les a les xarxes socials. Utilitzeu les etiquetes: #OasiTa #InauguracióTA #temporadaalta

Fitxa artística
Direcció: Cie Carabosse
Codirecció: Nadie Guinefoleau, Christophe Prenveille, Jean-Marie Proust
Amb la col·laboració de: Yuka Jimenez
Col·laboracions esporàdiques segons les ciutats: Stéphane Abrioux, Jérôme Aubrun, Christophe Bricheteau, Manu Cottin, Gérard Court, Christian Cuomo, Richard Fouillet, Bruno Gastao, Mathieu Laville
Administració i difusió: Gwenaëlle Morin-Ramaroson i Florence Ayrault
Comptable: Patricia Klein
Producció en gira: Lise Burgermeister
Producció:
Temporada Alta i Cie Carabosse

Barri Vell
OCTUBRE
divendres, 2
– 20:30
dissabte, 3
– 20:30