
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Biblioteca de cuerdas y nudos
José Antonio Portillo
Centre Cultural La Mercè
Navegació d'Esdeveniment
2015

Una misteriosa biblioteca ambulant de José Antonio Portillo que té preparades moltes sorpreses dins un espai molt especial
Les històries d’aquesta biblioteca són un conjunt de nusos amb què algú ha lligat les coses que li importaven, com qui posa un missatge en una ampolla perquè vol que ens arribi. Rotlles de pergamins de cordes, una colla de manuscrits inèdits que no poden estar enlloc més o un munt de papers rebregats que havien estat llançats i que algú ha rescatat. Aquesta és la misteriosa biblioteca ambulant de José Antonio Portillo.
De tarannà, sovint els infants dibuixen mapes coma joc i són col·leccionistes d’allò inútil; doncs, de tot això hi ha aquí, com si entréssim en un soterrani secret i descobríssim piles de lligalls de vells manuscrits que expliquen la història de qui som: cartògrafs, contadors d’històries, escenògrafs de la il·lusió. Sensible i emotiu, l’espectacle ha triomfat en alguns dels principals festivals i teatres d’Europa (el CCB de Lisboa, el Theater Hetpalais Antwerpen, el Teatre Lliure, etc.).

Fitxa artística
De José Antonio Portillo
Direcció i narrador: José Antonio Portillo
Música: SordoMondo (Nuria Aparici, Joaquín Pinilla i Jorge Aparici)
Escenografia i objectes: José Antonio Portillo
Realització escenogràfica: Theater Hetpalais, Antwerpen (Bèlgica)
Il·luminació: Xavi Prieto
Col·laboració: CCB de Lisboa (Percursos 2002-2004), Theater Hetpalais Antwerpen
Centre Cultural La Mercè
DESEMBRE
dissabte, 5
– 18:00
diumenge, 6
– 12:00
– 17:00
dilluns, 7
– 18:00
dimarts, 8
– 12:00
– 16:00
– 18:00
